Eline's verhaal
Eline's verhaal

Eline's Verhaal

“Ik hou ervan om zelf dingen aan te pakken. Zo werk ik bijvoorbeeld als hulp in de huishouding bij een gezin. En ik kook elke dag voor mezelf. Ik vind het ook erg leuk om nieuwe recepten uit te proberen en dan voor vrienden te koken. Zelf bepaal ik mijn doelen. Samen met mijn persoonlijke begeleider bekijk ik hoe ik deze het beste kan bereiken. Ik woon gewoon zelfstandig, maar als het nodig is krijg ik altijd hulp. Zo heb ik al veel stappen vooruit gemaakt!”

Cliënttevredenheid

Zorggroep Achterhoek vindt het belangrijk om te weten hoe haar cliënten denken over de dienstverlening. Zo kan Zorggroep Achterhoek de dienstverlening blijven verbeteren.Wij meten de cliënttevredenheid op verschillende manieren. Jaarlijks vindt er een cliënttevredenheidsonderzoek plaats onder de cliënten van Zorggroep Achterhoek. Daarbij is het mogelijk om op de website van Zorgkaart Nederland een waardering achter te laten voor mensen die te maken hebben met de zorg van Zorggroep Achterhoek.

Klachten

Zorggroep Achterhoek doet haar uiterste best om goede zorg te leveren. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van Zorggroep Achterhoek. Dit vernemen wij dan graag. Het melden van een klacht, kan met behulp van een te downloaden klachtenformulier. Op de klachtenprocedure staat hoe het melden van een klacht in zijn werk gaat. Je kunt hieronder ook je gegevens achter laten, dan nemen we contact met je op. Meld je zorg.

Publicatie CTO 2017